Selden ağır yara alan Vodafone Çarşamba ve Perşembe günü
dahilinde yaklaşık 30 saat süre hizmet veremedi. Bu süre zarfında
hizmet alamayan ve mağdur duruma düşen abonelerden özür dilemek isteyen
Vodafone bu amaçla kullanıcılarının Kasım ayı faturalarına yüzde 5
indirim uygulayacak.
Vodafone abonelerine gönderilen SMS mesajında “Sel felaketi
sebebiyle yaşadığınız iletişim aksaklıkları için anlayışınıza teşekkür
ederiz. Kasım faturası kullanım tutarınıza %5 indirim yansıyacaktır.”
deniliyor. Belki bazılarına bu özür az gelebilir, ancak Vodafone’un
müşterilerine gösterdiği önem açısından önemli. Geçmişte örneklerini
gördük, hiçbir şey yapmadan da geçiştirebilirlerdi. Teşekkürler
Vodafone, umarım bu kötü olaydan gereken dersi çıkarmış ve en kısa
zamanda farklı coğrafi konumlara yedek santraller kurma planlarına
başlamışsındır.