Nurefsan
 
AnasayfaKayıt OlGiriş yap
FORUMUMUZA HOŞGELDİNİZ EĞER BU İLK ZİYARETİNİZ İSE DAHA İYİ YARARLANABİLMEK İÇİN FORUMUMUZA ÜYE OLUNUZ...
YENİ ÜYELERİMİZ BİZLERE KENDİLERİNİ TANITABİLİR İSTEKLERİNİ VE GÖRÜŞLERİNİ PAYLAŞABİLİR...

Paylaş | 
 

 meşhur türk yalanları :D

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
belzebuth
Süper Moderatör
Süper Moderatör
avatar

Mesaj Sayısı Mesaj Sayısı : 246
Puan : 582
Rep : 7
Kayıt tarihi : 13/09/09

MesajKonu: meşhur türk yalanları :D   Cuma Eyl. 25, 2009 9:37 pm

+ Kalsaydiniz biseyler yerdik...
+ Vallaha sarida gectim memur bey...
+ Kazanmak onemli diil muhim olan yarismaya katilmakti...
+ Dunya ahiret bacimsin...
+ Suan 65 milyon bizi izliyor...
+ Bu son sigaram...
+ Butun kadinlar guzeldir...
+ Iki saat kapida bekledim, acan olmadi...
+ Seni dusunmekten butun gece gozume uyku girmedi...
+ Sen bi de beni gencligimde gorecektin...
+ Aglamiyorum... Gozume bisey kacti...
+ Yemezsen arkandan aglar...
+ Seni leylekler getirdi yavrum...
+ Aksama erken gelicem...
+ Bu aldigim en guzel hediye...
+ Bi oturusta iki buyuk devirirm...
+ Hepimiz birimiz, birimiz hepimiz icin...
+ Agzima sigara surmedim...
+ Ben almiyim rejimdeyim...
+ Eee ne zaman gidiyoruz icmeye?...
+ Kadinlar en cok kel erkeklerden hoslanir...
+ Isim bitsin ben seni ararim...
+ Bir kez olsun yuzum gulmedi...
+ Hayatimda hic ilac almadim...
+ Ihrac fazlasi bunlar...
+ O elinizdeki tek kaldi, baska yok...
+ Bi`tanem...
+ Seni Seviyorum...
+ Beni secerseniz size...
+ Ben de tam seni arayacaktim...
+ Bi sey olmaz...
+ Ben eski yuzuculerdenim...
+ Bizi davet ettiler ama gitmedik...
+ Valla bu size cok yakisti...
+ Senin annen bir melekti yavrum...
+ Bana yan bakan daha anasinin karnindan dogmadi...
+ Merak etme hayatim sekreterimi gorsen cok cirkin....
+ Buyuk ikramiyeyi kazanmak istemiyorum onemli olan alin teri...
+ Merhaba karicim, mesai yeni bitti de...
+ Uzulme sevgilim evlenince anneni yanimiza aliriz...
+ Evi bosaltin! Almanya`dan oglum geliyor...
+ Iki gozum onume aksin ki...
+ Kilolarimla barisigim ben boyle mutluyum!
+ Formu doldurun biz sizi arariz
+ Bu sene universite sorulari cok basitti, keske sinava girseydim...
+ Ben her bahar asik olurum...
+ Gercek aski sende buldum...
+ 2 saat bekledim...Gelmedin!
+ Usuyosan ceketimi alabilirsiniz...
+ Seni anliyorum.
+ Hatirasi var, bunu sana veremem...
+ Arkasindan degil, burda olsa yuzune de soylerim
+ Her bedene uyar bu...
+ Gol atmayi sevmiyorum.Asist yapmak daha cok hosuma gidiyor.
+ Senin eline kimse su dokemez..
+ Ogretmenin vurdugu yerde gul biter
+ Soyle bir arabam olsun milyarlarca borcum olsun...
+ Benim icin onemli olan ruh guzelligi
+ Hediye olmasa inan verirdim.
+ Bi arkadasa bakip cikicam, istersen kimlik birakayim...
+ Mektup gelmedi mi? Ama ben kendi elimle postaya attim...
+ Belki biraz sikti ama hic merak etmeyin kullandikca acilir...
+ Kitaplarima bir daha bakayim ama kitabi sana verdigimden eminim...
+ Onun icin biseyler yapmayi cok isterdim... Ama malesef... Elimden bisey gelmez...
+ Sensizlik canima tak etti...
+ Ben hic yalan soylemem
+ Aksam elektrikler kesildi, dersimi yapamadim...
+ Bunun garantisi biziz abi...
+ Telefon sehirlerarasina kapali
+ Ben zaten boyle olacagini biliyordum...
+ Bi kereden bisey olmaz.
+ Biz sadece arkadasiz.
+ Kuran carpsin bu son sigaram
+ Son biletler bunlar
+ Hic acitmayacak.
+ Daha once hic kimseyi boylesine sevmemistim.
+ Sizin mutlulugunuz bizim mutlulugumuz...
+ Sayisaldan para ciksa, once kimsesiz cocuklara sonra da yaslilara bagislarim...
+ Haaa bi de okul yaptiririm...
+ Abi kizi gorucen bi icim su...
+ Adem Bey su an toplantida... Kim ariyodu?
+ Sizden iyi olmasin bi arkadasim vardi...
+ Kuru ekmek bana yeter... Yeter ki huzurum yerinde olsun...
+ Dis transferleri 15 gun icinde bitiricez....
+ Aradim... Caldi caldi acan olmadi...
+ Dunyanin en mutlu cifti olucaz...
+ Devletimiz gucludur..........
+ Failleri en kisa zamanda yakalanacak......
+ Enflasyon dusecek.......
+ Memuru enflasyona ezdirmeyecegiz......
+ Bu konuda elimizden geleni yapiyoruz......
+ Benim iscim, benim koylum, benim memurum..
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
yamuk prenses

avatar

Mesaj Sayısı Mesaj Sayısı : 65
Nerden : Ankara
Puan : 66
Rep : 0
Kayıt tarihi : 27/08/09

MesajKonu: Geri: meşhur türk yalanları :D   Paz Eyl. 27, 2009 5:24 am

süperrr
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
meşhur türk yalanları :D
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Nurefsan :: Sohbet ve Eğlence :: Komik Yazılar-
Buraya geçin: